donderdag 5 februari 2009

Op Dreef

Ja, ik ben even op dreef. Het leven reikt ineens ietsje minder ver met baby, maar het zijn de kleine dingen die het doen, die het doen, het zijn de kleine dingen die het doen (dat is een oud liedje ja).

In elk geval.. ik kreeg een compliment van een lezer, dat ik leuk schrijf. Normaal gesproken loop ik daar niet mee te pochen en dat is nu ook niet mijn intentie, maar het is zo fijn, dat ondanks dat ik niet veel heftigs meemaak (behalve het krijgen en opvoeden van Roos, dat is eigenlijk stiekem toch best heftig), ik kleine dingetjes kan vinden om leuk over te schrijven! Dank aan Gerard!

Voorbeeld van vandaag:
Fam. van Merwijk kwam op bezoek met twee kids. Leuk! We hebben een superdrinkbeker gekregen, antilek (ik denk voor ouders een zegen, ze hoeven niet steeds de plaklimonade van de grond te boenen) en helemaal leuk! Zoontje van drie kan al breakdancen! Wouw, helaas is het in huize van de Lagemaat toch een beetje eng om je kunsten te vertonen, maar... over een aantal jaar horen we vast meer van Zoon van Merwijk.
Dochter kan zingen over het 'isje isje' in de 'om'. Leuk om opnieuw te zien wat een klein propje Roos toch is vergeleken bij oudere kinderen. Terwijl ik Roos toch al best groot vindt vergeleken bij een paar weken geleden (logisch, een baby groeit).
Ze ligt regelmatig echt vlak bij me en als ik haar dan eens vanuit de 'verte' zie, bedenk ik me opnieuw, wouw wat klein!! En vergeleken bij Dochter van Merwijk is ze helemaal nog mini. Ik heb dan geen auto, ik heb wel een Mini!

En daarna kwam Gabriel langs. Helaas niet de engel, dat zou echt tof zijn (denk ik), maar de adviseurman die eigenlijk R. heet. Zaken voor ons aanstaande huis geregeld. Het gaat er nu toch echt van komen! Nog een paar handtekeningen en het huis aan de Ernest Staasstraat 14 is van ons. Om een indruk op te doen even goochelen naar g en o makelaars en zoeken naar bovenstaand adres!

Doeiii

Geen opmerkingen: