donderdag 5 februari 2009

Nog maar eentje..

Op Leon z'n blog gaat het over email - even lezen dus!

Een tijdje terug werd ik door een christelijke organisatie gebeld. Ik vond het nogal vreemd want ik heb nooit mn nummer achtergelaten o.i.d. Dus na het gesprek vroeg ik mevrouw hoe ze aan mijn gegevens kwam. Ze vertelde me dat mijn gegevens in een databank staan en dat verschillende organisaties daar zomaar toegang tot hebben. IRRITANT! Echt vreemd dat dat blijkbaar zomaar kan. Waarschijnlijk zijn het de kleine lettertjes die het mogelijk maken voor de databank om mijn gegevens op te slaan, maar ik vind het niet helemaal eerlijk. Ik heb haar de naam van de databank gevraagd en ze lekker gegoocheld. Brief gestuurd en hopen maar dat ik eruit ben gehaald!

Dit kon ik natuurlijk als reactie bij Leon zn blog neerbloggeren, maar ik dacht; kan meteen weer even mijn blogslag slaan! Bij deze dus! Meer mensen met deze belervaring?

Geen opmerkingen: