zondag 1 februari 2009

Bep en Mina

Ik heb twee neefjes en volgens mijn jongste neefje (Menno) heten zij Bep en Mina. Bep staat voor Ben (de broer van Menno) en Mina is hijzelf. Je zou haast denken dat mijn zus en zwager niet twee zoontjes hebben, maar twee meisjes als je deze namen hoort.

Leuk zeg, Mina is twee en zegt behalve 'nee' ook al 'Oos'. Oos betekent Roos! Lief he!?

Neefje Bep van vijf vindt baby's interessant:
'Ik vind dat wel interessant hoor! Wat doet ze nu? Waarom steekt ze haar tong uit? O, dat wil ik wel zien (hoe Roos drinken krijgt). Dat ziet er grappig uit'.
Bep dook steeds onder de sjaal waarmee ik de hele boel bedek om maar niet met de boel in het zicht te zitten. Het was dus een gezellige bedoening onder de sjaal met Bep en Oos!

4 opmerkingen:

Li zei

haha

Leon zei

Kom op Gerben, laat ons nog eens lachen!

Handjes zei

Ik zeg maar even niks. Maar ik heb ook dorst :P .

Eef zei

Drinkt jij maar lekker halfvolle verse melk uit het pak.