zaterdag 21 februari 2009

Herkenbaar?

Herken je dat? Dat je 's nachts eigenlijk moet slapen, of je hebt tenminste al wat geslapen, maar je gaat even naar de w of je wordt wakker omdat je kindje eten moet, dat je dan niet meer kunt slapen?
Dat heb ik dus. Op het moment dat ik dan uiteindelijk (meestal na twee uur ofzo) echt moe begin te worden en in slaap val, lukt me dat niet meer omdat madame dan weer eten wilt. Nah ja.. lastig dus.
En waar denk jij dan over na?
Ik denk na over ons nieuwe huisje. Waar ik inmiddels erg veel zin in heb. Ik zat bijvoorbeeld met het probleem: waar laten we de stofzuiger (we hebben niet veel inbouwkastruimte). Maar.. toen bedacht ik me vannacht dat we (lees: marinus) van een nis in het huis een mooie grote schuifkast kan maken. Hij heeft zich inmiddels bij zijn ouders bewezen (foto's volgen nog) en daar een supermooie inbouwkast gebouwd. Dat kan (iets minder luxe) natuurlijk ook bij ons. En dan kunnen we de vriezer en stofzuiger en alle andere troep kwijt. Ik heb alle troep die we daarin kwijt kunnen vannacht ook al uitgedacht. Sneu he.
En om de zoveel minuten zeg ik tegen mezelf: niet meer nadenken, doe nou niet, ga slapen. Maar dan gaan toch mijn gedachten weer de vrije loop. Als gevolg een moeie maar uitgedachte Eef. De hele dag hoef ik niet meer na te denken. Dus als je denkt: 'wat is die Eef nou een dombo', dan komt dat dus omdat slimme-Eef 's nachts leeft.

1 opmerking:

Lydiia zei

Haha....ik vind je overdag ook wel slim hoor....maar het duid er zeker op dat je absoluut een vrouw bent als je je over zulke dingen zorgen maakt. Iemand moet het doen toch??? En gelukkig zijn er dan de mannen die het kunnen klussen...goede rolverdeling. Soms hou ik wel van ouderwets:-)