zaterdag 14 februari 2009

Liefde en vervolg op Opname Probleem

Vandaag de dag van de liefde. Ik vind het grote onzin, elke dag moet de dag van de liefde zijn!
Maar in elk geval; de liefde van de man gaat door de maag (bij Marinus wel het geval) en daarom heb ik lekkere kiphapjes voor hem gekocht! Ik weet in elk geval dat ie daar blij van wordt!

Naar aanleiding van een reactie op het Opname Probleem de volgende bijbeltekst (1 Joh. 4):

God is liefde: wie in de liefde woont, woont in God en God is met hem.
17 Hoe volmaakt onze liefde nu al is, zal blijken uit onze vrijmoedigheid op de dag van het oordeel, omdat wij in deze wereld leven zoals Jezus. Liefde laat geen ruimte voor vrees. 18 De volmaakte liefde drijft de vrees uit, want vrees duidt op straf, en wie vreest is niet volgroeid in de liefde.
19 Wij hebben lief, omdat Hij ons het eerst heeft liefgehad.

Dit is wel een mooie in combinatie met Valentijnsdag (bij Wie vind je werkelijke liede?) en mijn Probleem waarvan ik weet dat het niet nodig is. Op Ewout z'n blog kun je denk ik binnenkort meer lezen over deze liefde!

Geen opmerkingen: