maandag 16 februari 2009

Gastschrijver Marinus (eenmalig)

Ow ja… Bloggen.

Al dagen loopt Eef aan m’n hoofd te zeuren dat ik moet gaan bloggen. Dus voor iedereen die gestemd heeft dat ik moet gastbloggen, of zoiets, bij deze! (En bedankt hè)

Ik zal wat misverstanden uit de wereld te helpen:

1: Ik ga GEEN blog beginnen. (Heb ik namelijk helemaal geen zin in)

2: Het is WEL toegestaan mij te vragen hoe m’n dag was. (Daarom hoef ik geen blog te

beginnen)

3: Ik heb NIET alle tijd van de wereld. (Ik verveel me af en toe en daar haakt Eef dan op in. Zo

ook deze aktie)

4: Bloggen is NIET leuk. (3 hoeraatjes voor de vrijheid van de mening)

Voor alle bloggers die dit lezen. Veel plezier met bloggen schrijven en lezen. Ik hou het lekker op lezen, dat kost me veel minder energie. Lang leve de spontaniteit van Eef. (Met een knipoog, want ik hou natuurlijk onwijs veel van d’r)

2 opmerkingen:

Handjes zei

Hey, tof, Marinus! Leuk om te lezen Moet je vaker doen ;) .

Lydiia zei

ik vind ook dat je vaker moet bloggen want ikken je helemaal niet. En Eef, het haar is er af hoor:-) foto volgt snel.