maandag 1 juni 2009

Snak (naar Leven) Bar

We wonen in Den Haag, nu sinds zo'n 3 maandjes. En hoe langer we hier wonen hoe gezelliger het wordt.
We hebben nu ook wat meer contact met de buren. Onze zijbuurtjes zijn Poolse mensen waarvan ik de naam van de heer des huizes niet echt kan uitspreken, het heeft iets weg van 'Cheque', alleen dan anders. Ze hebben een leuk dochtertje van zes, waarschijnlijk zal zij hier nog vaak over de vloer komen. Net als de buurvrouw, want die vind ik ook erg gezellig!
Onze onderburen zijn rashagenezen. Ik had het er trouwens pas met iemand over. Ben je als je import bent een hagenees of een hagenaar? Zijn autochtonen hagenezen of hagenaars??
Anyway. Autochnezen praten soms onverstaanbaar. Onze onderburen kwamen van de week op bezoek. Was erg gezellig! Op een gegeven moment hadden ze het erover dat mevrouw jaren in de Snakbar had gewerkt. Een diepe frons was er van mijn gezicht af te lezen, want de informatie landde niet direct. Snakbar, Snakbar?? Ohhh.. Snackbar. Jahahaha. Inwendig moest ik erg hard lachen. Whoehoehahaha, Autochnezen hebben niet door dat Snack een Engels woord is??!!

Ik bedacht meteen een leuke naam voor een Leonstunt: de Snak (naar Leven) Bar. Een Snackbar in Den Haag waar je lekker een patatje en een praatje krijgt. En bronwater!

Geen opmerkingen: