zaterdag 27 juni 2009

Nu we het toch over geurtjes hebben..

Dit weer werkt ook lekker mee. Zelfs Roos zweet zich peentjes!
Het is overigens wel mooi weer om als excuus heel veel waterijsjes te eten. Of een Swirl! Poe-hee, dat is lekker! (Dank je wel Marleen!)
En het lijkt nog een beetje gezond, ijs met verse vruchten (en chocola en caramel).

Maar eh.. heet is het hoor! Doe mij maar Lekker-Lente-Weer of Heerlijke-Herfst-Sfeer.
Maarja, dat kan je niet zomaar bestellen.

Oh ja, en met die hitte gaan mensen buiten feestjes vieren. Hagenezen houden wel van een feestje, maar om daarbij nou meteen je karaoke set te voorschijn te toveren en vals te zingen! En heel hard! Arghh..

Kijk, als ik van te voren weet (doe een briefje door de brievenbus ofzo) dat je herrie maakt tot 00.00, dat weet ik dat er een einde aan komt. Maar dat wist ik gisteren dus niet. Ik was blij dat het tot 00.00 duurde, want ik moest alle ramen dicht doen (in deze hitte!!= nog meer zweten!) om één oog dicht te krijgen. Dat andere oog ergerde zich stierlijk aan de herrie die ons huis bijna deed trillen op z'n fundamenten. Sommige mensen komen echt van planeet IDAMAMEDRBMT (ik-denk-alleen-maar-aan-mezelf-en-de-rest-boeit-me-niet).

Ik denk dat ik me nog moet aanpassen aan dit Den Haag. Het heeft z'n charmes hoor, ik moet gewoon geduld hebben en het me niet zo aantrekken.

Ik doe m'n best, eerst maar even een koude douche!

Geen opmerkingen: