zaterdag 13 juni 2009

Barbapappa?

Roos is niet eens opgegroeid met dat programma, maar toch zegt ze nu soort van babbapappa! En wat is er nu mooier dan (een week voor) vaderdag zo'n eerste woordje met betekenis te horen. Niet dat Roos er wat van zal begrijpen, maar ach, het gaat om het idee.

Marinus belde me vanmorgen op. Ik was aan het werk, dus ik had m'n telefoon niet op zak. Ik zag 'vier berichten' op mijn schermpje staan. Gek dat ik ben, denk ik meteen dat Roos in het ziekenhuis ligt, dat ik direct naar huis moet komen omdat het huis in de fik staat en nog meer van die doemscenario's. Nee, Marinus had één keer gebeld om me het gebabbapappa van Roos live te laten horen, maar ik nam niet op. En later belde hij nog een keer zodat Roos m'n viocemail kon inspreken. En de voicemail stuurt dan een bericht dat ik een viocemail bericht heb. En het vierde bericht was een oud bericht. Niets aan de hand. Huh.. onwijs veel aan de hand, Roos babbelt verstaanbaar! Vet cool!

Al mijn collega's hebben het inmiddels gehoord, zo trots ben ik! En zo gemakkelijk maakt Roos het me. Nu hoef ik tenminste mijn hersens niet meer te kraken voor vaderdag. Ik wilde een leuk origineel cadeautje bestellen, maar Roos heeft Marinus al het mooiste cadeautje gegeven!

Geen opmerkingen: