maandag 20 juli 2009

Oestrogeen Chocola

We liggen in bed en Marinus zegt: 'ik weet niet wat het is, maar ik heb ineens zo'n hormoonaanval.'
Ik voel het al aankomen; dit is eng!
Marinus: 'Ja, ik wilde net ineens weer gaan lezen en naar de giraffen toe. Dat heb ik toch nooit gehad he, dat ik tussen de giraffen wilde lopen, samen met jou en Roos.'
Ik: 'Uh nee, vreemd hoor.'
Marinus: 'Hoe zou dat nou komen? Als ik morgen nou vrij was, dan waren we naar de dierentuin gegaan.'
Ik: 'Ik denk dat het komt door de chocolade.'
Marinus: 'Als ik M&M's eet (een zeldzaamheid als hij dat eet) dan heb ik daar toch ook geen last van?'
Ik: 'Nee, dit is speciale chocolade van Lidl, Oestrogeen Chocola. Heb je dat niet gelezen op de verpakking?'
'Oestrogeen Chocola? Hmm.. interessant..'
'Ja, dat is handig voor vrouwen die willen dat hun man ze eens wél begrijpt. Een stukje van die chocolade en de hormonen gieren door je lichaam! Alhoewel ik jou nu niet bepaald begrijp.'