vrijdag 3 juli 2009

Hello!

Natuurlijk kun je ook met je fotocamera liedje opnemen. Duhusz.. Daar kom ik pas net achter hihi!
Bij deze het beloofde 'Goodmorning' liedje.
Het is alleen nu geen ochtend meer, maar ach..

Marinus zei trouwens dat The Golden Earring ook veel liedjes heeft bestaande uit drie akkoorden, dus het wordt mij wel vergeven?


Omdat blogspot de video moet laden kan ik ondertussen lekker verder typen.
Gisteren ben ik dus bij de tandarts geweest. En mijn tanden zijn weer lekker wit. Ze staan helaas niet recht, maar daar zou een veel rigoureuzer behandeling voor nodig zijn (bijvoorbeeld een goeie rechtse, of een karatekick). Maar Marinus houdt van me en God heeft me goed gemaakt, dus ik ben blij!
Ik bedacht me gisteren in die stoel hoe het mensen vroeger was vergaan. Wegrottende tanden, constante pijn etc. etc. Wat leven wij toch in een luxueuze wereld!
Ik kan me er soms echt kapot aan ergeren he. Ook aan mezelf. Gewoon het feit dat het grootste deel van de wereld moet leven met veel en veel minder. In veel delen van de wereld kun je niet kiezen wat je kunt eten. Je hebt er alleen maar wortels en uien die er verbouwd kunnen worden. Of rijst. Nou ik ben eigenlijk niet zo dol op rijst (ben er ooit eens ziek van geworden), maar daar (op heelveel plekken op deze wereld) kun je zoiets niet zeggen.
Ik wil me zo graag nuttig maken en niet door maar geld te geven her en der. Ik wil mezelf echt nuttig maken. Ik bid echt dat God voor ons een plek heeft op een plaats waar ik me nuttig kan maken. Niet om de wereld te verbeteren, want dat gaat me niet lukken. Dat is bovendien een te idealistisch doel. Het zijn de kleine dingen die het doen. Hopeloosheid vervangen door een boodschap van Liefde! Nu nog in Den Haag, straks misschien ergens anders?

Tjonge, mijn gedachten nemen echt een sprintje!
Wat ik eigenlijk wilde typeren is dus dat ik zo intens kan genieten van vers fruit. Wij hebben in overvloed. Dat is nog zoiets leuks van een baby in huis hebben. Ik heb net een verse-kersen-en-banaan-met-een-perenijsje-shake gemaakt. Ik ervaar het als een echte luxe! En geniet er vollop van!

1 opmerking:

Leon zei

Wauw, super nummer Eef.
In één woord; Zalving!