dinsdag 3 maart 2009

Papier is hier!

Klinkt een beetje als de eftelingsound van die pratende prullebakken. Gek eigenlijk; dat er pratende prullenbakken bestaan!!??!

Maar ik ben geen prullebak, maar wilde toch heel graag het felbegeerde papiertje op zak hebben. Sinds gister heb ik mijn diploma werkelijk 'op zak'. Ik mag mezelf nu bachelor of education noemen en B Ed voor achter of ergens neerzetten bij mn naam.

Klinkt allemaal heel stoer natuurlijk, maar als ik dan bedenk wat ik ervoor heb moeten doen, eigenlijk bar weinig. (Inmiddels is er een onderzoek gestart naar de kwaliteit van de lerarenopleiding - hoog nodig) Behalve m'n scriptie, dat was ffies afzien.

Maar ik ben dus wel blij:)

Doeiii

2 opmerkingen:

Unknown zei

Gefeliciteerd met je diploma, Eef! Die kan je maar lekker binnen hebben toch?! Fijn! =)
Leuk trouwens ook om je blogs te lezen. Gaat het goed met jou, je man en je kind... klinkt echt lekker gesetteld! =D Geniet ervan en ook succes met je gezinnetje runnen! Liefs, je nichie.

Eef zei

He Marilen,

Leuk jij hier! Ben je ook aangestoken met het blogvirus??
Als dat zo is, kan ik in elk geval niet op je blog komen..
Maarja.. wij zijn inderdaad nogal gesetteld (en burgerlijk, zo noemen ze het in Moerkapelle als een man aan de vrouw komt). Huisje boompje (geen beestje, maar een kindje) en een autootje. Erg he..
Alles goed met jou? En Barend? Je woont nog in Ede?

Bedankt voor je berichtje hoor!
Liefs
Eef