dinsdag 17 maart 2009

Handleiding bij het monteren van een pleeborstel


De PleeBorstel van de IKEA heet Baren. Dus als ik het in het vervolg over onze Baren heb, dan weet je dat ik ons pleeborsteltje bedoel.

Bij onze Baren kregen wij een handleiding. Het is namens een handige Baren omdat een vies Barenonderstel vervangen kan worden door een schone (handig!! hoef je tenminste niet steeds een heel nieuw Baren te kopen).

De handleiding bestaat uit drie plaatjes. Het eerste plaatje is het eindresultaat na de montage. Er zijn twee stappen nodig om bij dit eindresultaat te komen:
1. draai de stok van de borstel op de borstel
2. schroef de stok incl. borstel aan de houder

En vervolgens staat er zo'n leuk IKEA figuurtje op een plaatje die niet zoveel snapt van de handleiding. Het plaatje wordt vervolgd door een plaatje van hetzelfde figuurtje die nu heel blij de IKEA belt.
Dus als je je Baren niet snapt kun je altijd bellen, snappie?

Ik vond het wel een bijzondere handleiding! Al hadden we een scanner gehad, had je de handleiding zelf kunnen bewonderen. Maarja, die is er niet, dus dan maar een plaatje van onze Baren!

2 opmerkingen:

Li zei

ik heb een scanner! pas m ff door, ik blog m graag voor je!!!!

Li

Eef zei

dank u:) dat is natuurlijk veel leukerderder - plaatjes kijken.