vrijdag 20 maart 2009

Hoe overleef ik....

(Maar voordat ik hierop verder ga; je kunt kinderen niet vroeg genoeg leren omgaan met kompjoeters (dat ziet er toch veel gezelliger uit als je het zo schrijft?!), Roos heeft (zie de vorige blog) eventjes wat met jullie gedeeld. Ik weet niet precies wat, ik weet alleen dat ze tussendoor eventjes ging huilen.)

Hoe overleef ik...

- mezelf: die periode hebben we inmiddels zo goed als achter de rug (leuke film trouwens!).
- de puinhopen (echte puin, dus steen, zand, troep etc.) in ons nieuwe huis.
- de crisis? Ik zag net op editie.nl dat er meer zaden worden verkocht. Dat wordt dus zelf groenten verbouwen op ons balkonnetje.
- de aanstaande verhuizing?
- mijn man: het blijkt dat vrouwen over het algemeen ouder worden dan mannen, dus dat zou geen moeilijke hoeven te zijn;)
- een week zonder koelkast: ja ik weet het, niet zo slim, maar iemand anders is nu wel blij.

En ik wil de wereld even laten weten hoe trots ik op Marinus ben. Hij werkt KEIhard en heel gestructureerd. En netjes! Hier dus: 'Joepie, mijn man is klusser!'

Dikke pluim voor mijn klusser!

Geen opmerkingen: