woensdag 25 maart 2009

(Bijna) Op D(==) EEF

Ziet er uit als een echt raadsel he. Hihi, veel te ingewikkeld!
Maarja. Het is een drukte vanjewelste. Oud thuis staat vol met dozen, nieuw thuis staat vol met gereedschap en Roosje en ik friemelen ons overal maar tussendoor.
DRUKKKKKK!!! AAARGGGHHHH. Maar ja, je moet door zo'n periode heen he.

Ik ben dan helemaal niet meer bezig met eendjes of kevertjes. Mijn hoofd is bezig alles te sorteren, ik droom over volle kartonnen dozen en een heleboel stof.
Marinus heeft stofreooltjes. Als hij aan komt lopen wordt hij omgeven door stofwolken. Dat zegt misschien genoeg over de stoffige staat van ons nieuwe thuis. Maar..... het wordt wel superrrrrrrrrmooi! Eigenlijk zou ik jullie allemaal moeten/willen uitnodigen om het eens te komen bewonderen!

En dan te bedenken dat dit leven zo tijdelijk is. Ik ben soms in zo'n ik-vergeestelijk-alles-bui. Dan vraag ik me af waar het allemaal goed voor is, waarom er toch zoveel geld uitgegeven wordt aan een nieuw (t)huis. Maarja, je kunt ook niet halverwege de verbouwing stoppen en de boel de boel laten, niets meer uitgeven en er maar gewoon gaan wonen.
Mijn zus zei: 'Jezus wilt ook graag dat je van zulke mooie dingen geniet.' Oke, die onthouden we.
Het zou ook wat zijn als we nu geld uitgeven en er niet eens van genieten, dat zou pas krom zijn.

Wel, dat was de update van deze week. De computer wordt binnenkort ingepakt. En dan moeten jullie maar wachten tot ie weer wordt uitgepakt voor er een nieuwe blog verschijnt. Maar, ik probeer de komende twee dagen nog even geen blog-vakantie te houden en de aanstaande blogschade bij voorbaat in te halen!

3 opmerkingen:

Marjolein zei

Ik heb echt al enorme kriebels om alles in te pakken! Maar goed.. als alles in dozen zit wordt je ook niet heel vrolijk denk ik. Zaterdag ga je over toch?!

Ruben zei

het Aura van Marinus is dus aardig stoffig als ik dat zo hoor :)

wij gaan misschien binnenkort ook verhuizen. ik kom tegen die tijd nog wel voor tips even langs oke :)

Handjes zei

In een kever past aanzienlijk minder bagage dan in een 2cv...