maandag 23 maart 2009

Mag ik even een vraagje stellen...?

Ik besef me inmiddels dat ik de bovenstaande zin regelmatig gebruik. En ik besef me ook dat ik met die vraag eigenlijk al een vraag stel. Ik besef me uiteraard dat ik in het vervolg de vraagstelling iets moet veranderen en ik besef dat de vraag vaak overbodig is, ik kan immers de vraag meteen stellen. Maar omdat ik dat zo moeilijk vindt wordt het dus: mag ik even twee vraagjes stellen..? Dit was vraag één, nu de tweede..

Dit is geen boeiend nieuws, maar ach, ik riep: hier ga ik 's over bloggen. Werkt therapeutisch. Ik schrijf alles van me af en leeg m'n hoofd. Dus bij deze.

Mag ik eventjes wat vertellen..?

Net even een andere vraag. Roos is gisteren 22 maart opgedragen. Was leuk. Was ook fijn dat ouders/schoonouders en anderen in de dienst aanwezig waren. En Roos is voorgesteld aan God (alsof Hij haar nog niet kende;)). Maar in elk geval, het was goed!
Eergisteren heeft ze haar derde vermaanddag gevierd. Ze kreeg moedermelk. Wat een feest!

Geen opmerkingen: