maandag 29 december 2008

Update

Zo, gisteren zijn Roos, Marinus en ik voor het eerst buiten geweest. Poe-hee, wat is het KOUD!!
Gelukkig houdt Roos d'r temperatuur goed vast, dus heeft ze niet zoveel van de kou, mits ze goed ingepakt is en haar wagen is voorverwarmd:)
Vandaag ben ik alleen een klein rondje wezen lopen. Men zegt dat een bevalling net een marathon is. Zo voelde ik me gisteren wel toen we buiten liepen. Ik ben echt snel buiten adem. Maar vandaag gaat het alweer beter. Ik ben blij dat ik zo mobiel ben, ik kan lekker wat dingetjes doen.
En ik ben blij dat Marinus twee weken vakantie heeft (precies vanaf het moment dat Roos geboren is). Heerlijk om met z'n 3-tjes deze dagen te beleven!

Met Roos gaat het erg goed, ze is al zo'n anderhalf ons boven haar geboortegewicht. Dat betekent dat ze goed groeit! Fijn!

We zijn God enorm dankbaar voor dit wonder. Een paar weken terug schreef ik over die bloemen dat God ze allemaal zo mooi heeft gemaakt, pietje precies. Nou, God is nog bijzonderder (woord bestaat geloof ik niet) te werk gegaan met dit kleine meisje! Hij is echt een Big Artist, the Biggest!

Geen opmerkingen: