donderdag 18 december 2008

Bloemen

Vrouwen houden van bloemen! Ik in elk geval wel en ik voel me een echte vrouw.
Dit is belangrijk nieuws, stom dat ik het ben vergeten te bloggen.

Dinsdag kwam ik rond een uur of 17.00 thuis. Marinus was begonnen met koken (lief). Hij was erg betrokken bij de presentatie enzo (lief). En nu denk je vast dat ik bloemen van Marinus kreeg, maar dat is niet zo (dit is een dure maand, dus even geen al te gekke dingen doen, zo hadden we het afgesproken.). Maar om 17.30 ongeveer gaat de bel. Rare tijd voor de bel!
Staat daar mijn schoonvader met echt een vet mooie grote bos bloemen. Maar ook echt een supermooie bos! Je weet wel, je hebt bloemenzaken waar ze leuke bloemetjes verkopen, maar dit was echt een masterpiece, van een masterbloemenzaak! Wat een verrassing!

Ik wist eigenlijk niet eens dat ik zo blij kon zijn met bloemen, maar men, bloemen geven wel aan hoe verfijnd God aan het werk is geweest toen Hij de aarde schiep. Ik was dus helemaal astonished en nog steeds erg blij met deze mooie bos.
Een mooi cadeau!

Met dank aan mijn schoonouders, en schoonpa die een mooie bos heeft uitgekozen!

Geen opmerkingen: