maandag 1 december 2008

Spannend!

De eindstreep is in zicht! Nog vier weken tot de uitgerekende datum! Tja.. niet de leukste tijd (denk ik) om een kindje te krijgen, zo rond kerst en oud/nieuw, maar ja..
Het is niet alleen spannend omdat de baby bijna komt, het gaat er ook nog om spannen of ik eerst kan afstuderen of niet. Mijn afstudeerpresentatie is (onder voorbehoud) gepland op 16 december, 1,5 week voor de uitgerekende datum!Ik hoop echt dat de presentatie door kan gaan en dat ik daarmee na 4 jaar en 4 maanden mijn diplomaatje binnen kan slepen.

Marinus vindt het nu ook wel spannend worden. Hij denkt echt over hele andere dingen na, over de toekomst met een kindje. Het is een meisje, hoe kun je haar beschermen tegen allerlei gevaren enzo. Vind ik wel erg lief. Hij is nu al een ongeruste vader! In elk geval een vader die het beste voor z'n kind wilt!

Terwijl ik dit schrijf hangt er een kat aan m'n benen, poe-hee, dat doet pijn!!! Ik denk dat de mensen die om het kraambed heen gaan staan zich zullen afvragen waar mijn mishandelde benen vandaan komen:)

Geen opmerkingen: