woensdag 3 december 2008

Verveeltip

Veel mensen kennen Sudoku wel. Nou ik vind daar dus geen zak aan. En als je je iets meer verveelt dan anders is een leuk puzzeltje op z'n tijd een uitkomst. Nu heeft medezwangere J. een leuke puzzelhobby: Japanse beeldzoekers. Echt té leuk! Veeeeeel leuker dan Sudoku en bovendien train je je hersens er misschien ook nog een beetje mee.
Je kunt natuurlijk ook zo'n duur technisch snufje kopen waarmee je je hersenen echt traint (die heeft m'n zus, is overigens ook erg leuk), maar met zo'n puzzelboekje bespaar je wat geld!

En verder vandaag:
Bij de verloskundige geweest. Alles is prima. Hartje klopt als een tierelier en mijn bloedruk is goed. Lekker laag. Kindje ligt helemaal in het bekken en dat kan ik voelen (= niet zo prettig gevoel). Wat wel prettig is, is dat de BB goed voor de uitgang ligt:)
Owja, de box staat nu ook klaar, is wel gezellig. Dat vinden de katten ook!

Morgen of overmorgen zet ik weet een lekker recept op deze blog. Ik ga morgen wat uitproberen (gezien bij Ready Steady Cook) op onze eetgasten. Ben benieuwd! Owja, Leon, als je dit leest, niet bang worden, ik ga ervan uit dat het wel gaat lukken, dus gewoon komen eten!

Aju!

2 opmerkingen:

Leon zei

ik zal er vrijdag over schrijven.
of dit recept gepubliceerd kan worden

Marjolein zei

he eefje,

verveel je je echt zo? Kan ik je niet inhuren voor al mijn dingen die nog gebeuren moeten?! haha!
Dat je sudoku niet leuk vind joh?! Heerlijk vind ik dat om te doen!

Ik ga uiteraard maandag langskomen. Ik heb heel de dag en daar ga ik optimaal gebruik van maken! Kan ik nog wat lekkers meenemen voor bij de koffie ofzo?

Ik vind het wel leuk om sloffe en slippen te ontmoeten (geweldige namen overigens!) leuk van die jonge beestjes :)

Op school gaat het wel goed. Ik heb mn eerste rapport binnnen en het zijn best nog goede cijfers al zeg ik het zelf!

Goed, ik klets niet verder anders hebben we maandag niets meer te kletsen!

Liefs, majo!

Oja, kooks he morgen :)