donderdag 18 december 2008

Woensdag

Was het weer tijd voor de verloskundige. En alles was oke. Buik groeit goed, het hartje boinkt een lekker ritme, helemaal fijn dus!
Verder bij M. langsgeweest, die was gister (het is vandaag donderdag) jarig! Hoera!

En verder was het gisteren de dag om verkouden te worden, bleh.
Ik ben eigenlijk nooit ziek (dat is de afgelopen 9 maanden wel gebleken, ik ben alleen moe geweest en heb een keertje iets verkeerds gegeten), maar verkouden worden vind ik wel zo vervelend. Snotter de snotter, niet kunnen slapen, keelpijn, hoofdpijn.
Voor het eerst in een jaar heb ik een paracetamol op (mag van de zuster). En dan maar wachten tot ik uitgesnotterd ben. Wel fijn trouwens dat ik niet hoef te werken ofzo, dat ik al vrij ben, anders moet je met zo'n vol hoofd ook nog nadenken en met mensen praten. Dat is het fijne van zo'n blogspot, ik blaat een end weg en je kunt het lezen of niet:)

Dat mijn diplomaatje binnen is (nog niet helemaal dat ik hem al kan beetpakken, ik moet wat handtekeningen afwachten, maar a la..) maakt een hoop gesnotter goed!

Gisteravond trouwens nog wezen klussen bij G. Nou ja, ik deed de koffie en de thee maken en anderen gingen klussen. Errug gezellig! En ik mocht de foto's maken. Wie weet dat G. ze op z'n fotoaccountsite of iets zet. Als dat zo is zal ik eens een linkje plaatsen.

Nou aju, ik ga verder snotteren!

1 opmerking:

Gerben zei

Yes, superdank voor het klussen en de koffie en gezelliheid!

En ja, foto's komen nog online :P . Wel veel blurry actiefoto's hoor, haha!