dinsdag 2 december 2008

Over the top

We hebben weer een held(in) op ons lijstje staan; mijn overactieve moedertje!
Ze belde gisteren op om te vragen of ze vandaag langs kon komen, maar natuurlijk! Ik dacht, lekker gezellig koffieleuten enzo. Gaat de bel, stapt daar schoonmaaktrien van de bovenste plank binnen. Trapje mee, boenmiddeltje mee, zeempje mee en heel huiselijk, d'r instapslippers.

'Ja, van oma mocht ik vroeger toen ik hoogzwanger was ook niet veel doen, die kwam ook lekker boenen.' Maar ik kan dus echt niet stilzitten als moedertje hard aan het boenen is, dus ik heb ook mijn handen maar uit de mouwen gestoken.

Alles is schoon, ik kan weer door de ramen kijken (klinkt wel heel ernstig he), de vloer blinkt, alles is gepoetst = heerlijk!

En natuurlijk hebben we koffie gedronken, maar niet veel geleuterd!

De held van dinsdag 2 december is mijn MAMS!!!

Geen opmerkingen: