dinsdag 9 december 2008

Majo en Eef lol:

Marinus is pas op één of ander boor-iets-met-olie-maar-als-ik-booreiland-zeg-klopt-het-niet-apparaat geweest. In elk geval was het iets enorms waar je voor de veiligheid zo'n bril moet dragen.

Majo ziet 'm liggen en zegt: Zo, is dat je nieuwe bril joh?
Ik: Ja, m'n leesbril, nah ja, eigenlijk is 'ie van Marinus, maar hij schaamt zich ervoor.
Majo: Joh, iedereen loopt tegenwoordig toch met zo'n (zonne)bril?

Dat is natuurlijk ook zo. Marinus heeft alleen een variant met een H-tje erop en dat kan natuurlijk heelveel betekenen: 'helemaal te gek', 'he joh, idioot', 'hallo', 'helemaal kippig'.. en veel meer..

Grappig als je om zoiets stoms zo serieus kan doen:)

2 opmerkingen:

Marjolein zei

hahahahaha, als ik dit lees lig ik weer in een deuk :) gaat echt nergens over!! En waarschijnlijk snapt niemand waarom wij dit nou zo grappig vonden.
Fijn he, van die humor-momentjes :)
Ik hoop dat ik je snel weer zie, heb een heerlijk dagje gehad met je!
Heb je al postzegels?

xx

Eef zei

Ja heb postzegels (decemberzegels, lekker goedkoop!). In elk geval, ze worden via de post verstuurd, dus we hebben ze bijna.
Het was errug gezellig! Jij bent errug gezellig:)
Doeidoeiii