zondag 7 december 2008

Ik heb geen recht van spreken, maar toch..

Hihihaha, ik kan zelf niet autorijden (maar dat weet je al als je enkele berichten hieronder hebt kunnen lezen), maar toch wat grappigs.
We zitten(lees: W., J. en ik) bij de Ikea lekker wat te eten. Leuk is dat, want in het 'nieuwe' restaurant heb je een boel raam. En ik vind uit het raam kijken erg leuk, lekker naar mensen kijken, er beweegt een boel. En zo zien we ook een (vrouw?? toch mijn vermoeden) die bij de los en laadzone haar/zijn auto achteruit wilt inparkeren. Er is een mooi gaatje tussen twee auto's. De desbetreffende persoon heeft overigens een mini autootje dus in zo'n reuzegat moet dat toch makkelijk passen. Maar toch, persoon stuurt de auto praktisch in een andere auto. Vet te scheef ingeparkeerd! Hihi. Grappig om te zien, niet om zelf mee te maken natuurlijk:)

En verder: Sint is weer uit het land. Ik heb gelachen en gehuild (van het lachen) om alle hilarische gedichten en suprises! Leukleukleuk!
Mijn scriptie is door de tweede lezer positief beoordeeld. In elk geval een voldoende niveau. Een paar aanpassingen hier en daar en 16 december presenteren maar!!! Joepie de poepie!!

Geen opmerkingen: