woensdag 10 december 2008

Echt zwanger..

Dat je dingen gaat vergeten als je zwanger bent, hoort er blijkbaar bij. Zo wilde vriendin J. pas onze postcode geven. Ik zeg 2623 PJ, maar voel meteen dat er iets niet klopt. Wat dat 'iets' is, is nog niet bekend, maar ik zeg tegen d'r dat het niet goed voelt. 'Ik bel Marinus wel even en ik laat het je zo weten, alhoewel ik ook niet weet waarom deze postcode verkeerd zou zijn, klinkt in elk geval wel Delfts.'
Toch Marinus maar even gebeld: 2624 JB klinkt toch een beetje anders dan die andere postcode. Stom he?!

En van de week voor het eerst een afspraak met de verloskundige vergeten. Ik bel op en bied m'n excuses aan, het is natuurlijk vervelend, maar ik was in de veronderstelling de volgende dag naar de verloskundige te moeten. Mevrouw zegt: 'je bent echt zwanger hoor.' Dat valt met een dikke buik natuurlijk ook niet te ontkennen, maar deze kwaal is blijkbaar ook typerend..

Even wat anders.. Nu ik meer thuis zit en geen verplichtingen heb (behalve huis schoonhouden, wassen, koken etc. etc.) begin ik vertrouwde dingetjes echt wel te missen, zoals de MeidenMall. En vandaag kreeg ik een sinterkerstpakket voor het werk wat ik daar doe, terwijl ik dat nu helemaal niet doe! Ik kijk er echt naar uit om de BB te showen aan al die leuke meiden!
En dan over een tijdje weer m'n vertrouwde maandagavondje op te pakken. Maar nu nog even niet..

Geen opmerkingen: