zaterdag 4 april 2009

We zijn weer online

Hallo hallo beste mensen!

Dat is een tijd geleden. En ik steeds naar roepen: hier ga ik over bloggen! Maar dat gaat zo moeilijk zonder internet. Marinus kwam met het briljante idee om alle blogideeen op te slaan in een sms.

Dit is de sms:
SuperRoos die de ramen zeemt. Jezus in een Den Daas auto ´die móet van de kerk zijn´. Als jij 6 miljard hebt en 1 cent kwijtraakt, dan vind je dta toch niet erg?

Een voor jullie erg onsamenhangend smsje he.

Uitleg:
De oude bewoners van ons huis zijn leuke mensen, voor de helft even oud als ons. Dat wil zeggen dat het meisje even oud is en de jongen een paar jaar ouder. Ze kwamen van de week eventjes langs = gezellig! Ze waren overigens ook erg onder de indruk van hun oude huisje.
We hebben een mooie erker met mooie ramen. De ramen zijn echter in geen tijden gezeemt. En dat zie je erg goed. De ramen zijn ook hoog, met een doorsneetrap kom je er niet zo gemakkelijk bij. Maar we bedachten zo met z'n viertjes dat kinderen tegenwoordig steeds groter (dikker meestal) worden, dus dat als Roos groot is, ze vast en zeker met gemak de ramen zou kunnen zemen.
Vrouwen visualiseren best snel, dus ik zag ons ReuzeRoosje al voor me, scarrrrryyy!!
Oke, dezelfde mensen dachten al dat we christenen op het moment dat ze Marinus voor het eerst zagen. De jongen zegt: 'Ik wist niet dat Jezus met een bestelbusje zou komen, beetje een vreemde wolk!'
Dus...

Marinus zegt dat ie van me houdt (lief he). Ik zeg: 'ja maar, die scheve tanden dan' (dit nodigt jullie wel uit om mijn gebit eens te bewonderen..). Je raadt al wat Marinus vervolgens zegt: Als je 6 miljard hebt....

Lief he!

En net zitten we in de auto. Ik vind jaguars mooie auto's, de mooiste die er zijn! Mooi van vorm, ronde vormen chique en toch ook weer niet. Er komt binnenkort weer een nieuwe poll, dan gaat het maar eens over auto's. Anywayss.. Marinus ziet een jaguar en vindt het een mooie auto. Ik zeg dat ik hem niet zo mooi vind en vraag hem tegelijkertijd: het is toch een jaguar? Het is inderdaad een jaguar, maar ik trek al snel de conclusie dat deze nieuwe versie een tussen-de-deur-geduwde-jaguar is. Niet mooi dus. Ik ben meer van de oude stempel!

Ter afsluiting van deze goedmaakblog een updatetje over ons huis.
Het huis:
- is Groen
- met Paars
- heeft een vette schoorsteen
- voelt als soort van thuis
- is superlicht
- moet nog beklust worden
- wordt door Marinus nog steeds onder handen genomen.
- is voorlopig nog tv en internetloos, dus voor Marinus genoeg rede om veel te klussen
- krijgt een Marokkaanse toilet, hij spoelt Berbers
- heeft een heel mooi nestje voor Roos!
- heeft een boel trappen, dus Eef krijgt een boel conditie
- is een half uurtje fietsen bij Delft vandaan!
- is gewoon helemaal mooi!!

Doeiiiii

5 opmerkingen:

Anoniem zei

spoelt Berbers? Dat wil ik liever niet teveel visualiseren geloof ik...:_0) Marleen

Li zei

klinkt goed

moest best grijnzen :-)

xxx Li

Handjes zei

Half uurtje fietsen van de rand van Delft, ja :P .

Sam of Saam zei

Jezus in een typische wolk, prachtig!

Ruben zei

foto's foto's foto's!!