woensdag 29 april 2009

Held van vandaag...


En degene die vandaag van mij een symbolisch digitaal Oranjelintje in-de-orde-van-iedereen-die-hulpheld-genoemd-mag-worden krijgt is..... zwager Pim!

Pim is de grootste computerheld die ik ken. Hij heeft draadloos internet geïnstalleerd en daarmee heeft hij de kans op het volgende gevaar drastisch verminderd:
(in het ergste geval) dat ik met baby Roos en oppasbaby Rieuwerd op mijn arm had kunnen struikelen over het snoer dat van ons modem dwars over de vloer naar onze computer loopt, dat ik dus eventueel met twee baby's op mijn armen had kunnen vallen! Maar dat risico lopen wij dus niet meer, want het snoertje is foetsie en onze router routert als de beste!
In minder ernstige gevallen hadden Marinus of ik, of de visite gewoon goed moeten opletten op het snoertje om er niet overheen te vallen. Maar in elk geval is Pim hoe dan ook de held van vandaag! Dank u!!

Voor jou:

Geen opmerkingen: