dinsdag 14 april 2009

Wat??!! Getrouwd??!!

Zondag na de kerk gaan Marinus, Roos en ik richting de koffie aan de A. van Scheltemaplein, daar waar mijn pa en moe wonen.
We komen binnen en ik hoor mijn vader zeggen: 'tjonge, dat die M. van der E. is getrouwd joh, het staat zelfs in de krant!'
Ik: 'huh? M. van der E.?? Nee, dat kan toch helemaal niet? Hij heeft niet eens een vriendin?!'

Ik ken M. niet heel goed, maar zover ik weet is M.:
- gezellig
- wel eens in de stemming voor een biertje
- vrijgezel
- niet degene die het meest 'aanwezig' is op feestjes
- geen carnavalsvierder
- gewoon, gezellig M.


Mijn vader leest het trouwbericht in de krant verder:
'M. en zijn vriendin woonde al enige tijd samen, ze hebben twee katten. M. en zijn vrouw houden van carnaval bladibladibla..'

Ik begin het te vatten. M. van der E. is niet dé M. van der E. Ik zie een trouwfoto en alles is duidelijk. Haha. Dat was even schrikken.. maar wel grappig!

Zo schrok ik 31 maart ook eventjes. Ik stond voor het raam. Ineens zegt Marinus (hij staat achter me): 'Eef, je moet naar beneden. Die rijlesauto staat te wachten op je.'
Ik: 'huh, nee, echt niet!! Wat?! heb jij dat geregeld??! Ik wil (nog) niet!!!'
Marinus: 'Ja, echt hoor.'
Ik probeer een brok van spanning door te slikken, maar het lukt niet. Ik sta op het punt om Roosje aan Marinus te geven om me dan maar richting het snelheidsmonster te begeven, als ik ineens iemand anders de auto in zie stappen.
'Arrghhh.. je had me goed beet! Poe-hee!'

Ik had echte kriebels in m'n buik, veel te spannend allemaal!!
Leuke 31 maart grap he!

Geen opmerkingen: