zaterdag 18 april 2009

Marinus, wat zit je haar mooi!

Echte Delvenezen kennen die tekst wel, aan het pand naast de ambulancegarage (of hoe dat dan ook heten mag). Alleen heet die meneer Jan en heet mijn meneer geen Jan, zoals je aan de titel kan zien.

Maar Marinus z'n haren glanzen de laatste twee weken nadrukkelijk. Ik ben er gisteren achter gekomen waarom Marinus z'n haartjes zo mooi zijn.

Marinus staat onder de douche en ik sta mijn tandjes te schrobben. Ik zie ineens dat hij mijn lekkere dove silk douchecreme spulletje pakt. Ik vraag verbaasd: 'huh, gebruik jij dat?'
Marinus: 'je had deze shampoo toch voor mij gekocht?'
Ik: 'Uuhhh.. dat is geen shampoo, dat is vrouwendouchecreme.'
Marinus: 'Oh, haha, daar was ik al twee weken mijn haren mee!'

Hihi, lol!

Nu moet je wel weten dat Marinus een flinke oogafwijking heeft, hij heeft plus minus acht (ik weet niet goed of hij een plus of minus afwijking heeft). Ik vermoed dat hij ook een reukafwijking heeft, die douche creme ruikt toch echt...
nah ja, laten we zeggen; anders dan neutrale shampoo.

Geen opmerkingen: