dinsdag 14 april 2009

Snel, sneller, snelst

Klinkt leuk he. De titel gaat helemaal nergens over. Misschien dat deze titel wel vraagt om reactie: waar denk je aan als je deze titel leest?
Ik had dit nu net in m'n hoofd en vond het wel leuk klinken als titel. Meteen moest ik denken aan het feit dat als ik echt op dreef ben (zoals vandaag, de blogschade wederom inhalen) ik heel beroerd Hollands typer. Ik vergeet woorden te typen of vergis me in letters. Ik ben ook zó snel!
Ook dat ik aan dat liedje: opzij opzij opzij, maak plaats bladibladiblankevla. Die zong ik pas op m'n werk. De titel van deze blog én het liedje zijn typerend voor deze tijd. Snel naar huis, snel boodschappen doen, snel van je dittem snel van je dattum. Bah, niets aan, dat snelle jelle gedoe. Nu Roosje er is doe ik maar rustig aan, behalve als ik van m'n werk kom, dan wil ik gauw naar huis!
En als ik een boel te typen heb dus.

Nou aju en wel te rusten.

Ohja, ook zoiets waar ik al heel erg lang mee in m'n hoofd zit: kamelen. Ik weet niet waarom, maar ik denk heel vaak: 'kamelen'. Het woord klinkt zo gezellig!

Geen opmerkingen: