donderdag 22 januari 2009

Snipperdepip

Zeven is mijn lievelingsgetal. Als ik een 7 zie dan denk ik aan de zon. En nu net zie ik drie zevens! Omdat er zoveel mensen deze blog hebben bekeken. Niet dat er veel te zien valt, eerder wat te lezen. Welja, dit is onzinnige info.

Roos was gister een maand en mijn schoonvader was gister jarig. Ik werd gister verkouden en gister heb ik Roosje aangestoken. En er is denk ik niets vervelenders als een 'ziek' kind. Ik zeg meteen ziek, omdat ik erg was geschrokken vannacht omdat ze zoveel slijm in de mond en neus had. Dan denk je meteen aan het ergste. Mijn moeder en zus hebben haar vandaag bewonderd en zeiden dat het wel meeviel. Ze is niet ziek, ze is een beetje verkouden. Dat het meeviel hebben we te danken aan God. Want vanmorgenvroeg kon ik alleen maar voor d'r bidden. En bidden helpt, dat heb ik wel vaker aan de lijve mogen ondervinden. Maar ik werd er zelf rustiger van en behalve dat; Roos klonk veel helderder en minder vol. Thank You God!

Dat is een les die ooit eens in een preek werd verteld. Natuurlijk kun je naar de dokter gaan, dat moet je ook doen, daar is niets mis mee. Maar waarom niet eerst naar de Master of all Doctors?!

2 opmerkingen:

Sam of Saam zei

Zo'n groen snotje ziet er altijd veel indrukwekkender uit in zo'n klein neusje he!

Heb op de één of andere manier het idee dat Li dezelfde reactie als op de vorige blog gaat geven :-)

Li zei

nee Sam, ik wilde zeggen: heb jij soms zelf recent ervaring met zo'n groen snotje dat je je heel erg goed kunt inleven in het verschil tussen een snotje in een groot mens en in een klein mensje????

ik daag je uit om daar eens over te bloggen Sampie: over groene snottebellen, overigens heb ik daar ooit al eens een geweldig youtube over laten zien, weet je nog? anders moet ik m maar weer eens voor de dag toveren

Li