maandag 5 januari 2009

Eerste dag alleen

Tijdens mijn zwangerschap hebben Marinus en ik steeds onze hoop uitgesproken. Dat ik voor de kerst zou mogen bevallen, dan zou Marinus ook nog twee weken vrij zijn. God is ons geloof ik erg goed gezind. De bevalling ging heel goed en snel, de borstvoeding loopt als een tierelier, Roos is een schat van een meid en onze hoop is uitgekomen. Eigenlijk was het een soort stil gebed.
Dus de afgelopen twee weken hebben Marinus en ik samen kunnen genieten van Roos.

En vandaag ging Marinus weer aan het werk. Afgelopen nacht heb ik de beroerdste nacht gehad. Twee uurtjes geslapen. Maar met het besef dat ik niets hoef, alleen voor Roos te zorgen, kom ik de dag wel door.
Ik heb haar zelf in bad gedaan. Fijn om te weten dat je dat alleen kan doen. En het was erg gezellig met z'n tweetjes vandaag. Maar ik ben toch erg blij als Marinus er weer is. Want met z'n drietjes zijn we toch compleet!

Geen opmerkingen: