dinsdag 25 augustus 2009

Óm het nog even spannend te houden..

blijken we niet goed verzekerd te zijn. In de veronderstelling dat onze studentenverzekering gewoon 12 september afloopt (omdat ik in december 2008 een opzegbrief op de bus heb gedaan) was mijn hartje gerust. Mocht de verzekering verhaal gaan halen, ach.. dan lost onze verzekering het wel op.

Maar nu blijkt omdat ik per februari 2009 ben afgestudeerd dat we niet meer gedekt worden. Dat, terwijl we gewoon elke maand premie betalen.
Hier zakt je broek toch vanaf?

Maar blijkbaar zijn het de kleine lettertjes, hijs ik mijn broek maar weer omhoog, want het is een domme fout van ons.

Waarom geen koeienletters?!!!

Maar.. we mogen dankbaar zijn dat Marinus een schroef in een leiding heeft geboord en geen aansluitingsfout heeft gemaakt, want dan zou geen enkele verzekering uitkeren. En dat zou een failliet familietje van de Lagemaat betekenen. Zover is het nog niet, als het zover komt dan horen jullie het wel weer.

Geen opmerkingen: