woensdag 19 augustus 2009

Fruitvlieg met problemen

Waarschijnlijk heb ik meer problemen met de fruitvlieg dan de fruitvlieg met zichzelf. Maar ik kan hier in huis al het fruit verstoppen, de fruitvliegjes vinden stroomdraadjes erg interessant, ze zitten op het toilet, en vinden ontbijtkoek ook erg lekker. Lekker fruiterig zeg! (Ahum) Misschien dat ik gewoon de verkeerde vlieg voor me heb. Misschien is het wel de koekjesvlieg (broertje van koekiemonster) of de stroom/lichtvlieg; even opladen en hij kan weer licht in de duisternis schenken.
Wat een genot zeg, die beesten in huis (ahum). Naast deze sneu-ige vliegjes met problemen, stortte er vanmorgen keihard(ik schrok ervan op, maarja, ik schrik overal van he:)) een grote vlieg te pletter. Hij dacht door het raam te kunnen vliegen, dus nam een aanvliegje en knalde zo tegen het raam op. Ik dacht dat het raam vervolgens misschien wel een barst zou vertonen, maar helaas voor de vlieg, bleek de vlieg een beetje gebarsten te zijn. Dus ik heb hem maar gauw uit zijn lijden verlost.
En ik heb ons huis met de stofzuiger uit het fruitvliegjesoffensief bevrijd.
We zijn redelijk vliegvrij nu!

Geen opmerkingen: