donderdag 14 mei 2009

Twee keer Uit en nu weer Thuis


Dat was een tiet gelee, dat Marinus en ik een avondje uit zijn geweest. Eigenlijk niet, want het was zaterdagavond, maar dat was wel weer voor het eerst sinds lange lange lange lange tijd.

We zijn gaan eten bij de Griek aan Scheveningen. Niet dat Griekenland aan Scheveningen ligt, maar er zit daar wel zo'n restaurant waar je Grieks kan eten. De verbouwing in huis is voor veel dingen goed geweest, zo ook voor deze avond. Je zult wel denken, 'hoe dat zo?', nou, we hebben zoveel geld bij de Gamma uitgegeven dat je van die kortingsbonnen voor de Griek krijgt. En dat kwam mooi uit!

Het tafeltje waaraan we zaten was lief en klein. Zo klein, dat ik efrastructuur (bedacht door Marinus) moest toepassen. Alle bordjes en schoteltjes moesten precies op één manier op tafel staan, zodat het zou passen en er niets van tafel af zou vallen = spannend!!

Daarna hebben Marinus en ik nog lekker over het strand gebanjerd, ben ik door hem getackeld, heb ik hem in mijn val meegesleurd en kreeg ik ineens last van snotteritus B (zie de foto).

Marinus heeft de zonsondergang gefilmd en daarbij hebben we natte voeten opgelopen. Lekkerrrrrr!

En toen wederom nach Hause, waar opa en oma op kleine Roosje hebben gepast. Nee, we hadden haar echt niet alleen thuis gelaten.

Een Roosje was al een paar dagen veel aan het huilen, ze kwam niet in slaap en als ze ging liggen leek het of ze pijn had. En maandagmiddag had ik dat pas echt goed door, ze lag zo te kronkelen in d'r bedje en hysterisch te huilen dat we naar de Huisartsenpost zijn gegaan. De huisarts stuurde ons door naar de kinderarts en die heeft haar eens goed onderzocht. Er werd urine afgenomen (via een catheter:S) en nog wat kleine onderzoekjes. D'r urine was erg vuil. Wij dachten (het was inmiddels als half 12 in de avond) dat we naar huis zouden gaan met een antibioticakuurtje. Dat was ook wel het geval, alleen pas twee dagen later. Roosje moest aan het infuus en heeft a lot of a boel antibiotica gehad. En ze is er al gauw van op geknapt! Heerlijk hoor, ze schatert weer en slaapt gewoon!

Dat was twee keer Uit en nu weer Thuis!
En nu is mamma ziek. Bleh! Maar niet ziek genoeg om geen grapjes meer te maken of niet meer te bloggen:)

1 opmerking:

Sam of Saam zei

Heerlijk die snotteritus B, dat soort foto's vindt Lian mooi. Uitvergroten en overhandigen om boven haar bed te hangen.