donderdag 7 mei 2009

Beethoven, Bach en Mozart

Baby's worden ermee doodgegooid, gelukkig niet letterlijk! Maar al die muziekapparaten die je aan de box kunt hangen zitten vol met klassieke liedjes. Ik word er in elk geval een beetje tureluurs van; had ik van te voren nooit gedacht. Ik dacht: 'leuk, een muziekmobile voor Roosje' en nu denk ik 'arrgghhhh, die mobile van Roosje, had ik maar nooit...'. Gelukkig ontdekte ik pas tussen de gewone en zachte stand van de muziek een knopjesstand waarbij je dus geen muziek hoort! Hoera!

En nu draaien we:
tingelingeling doet mijn fietsbel (bel)
kijk daar kom ik aan, zie je mij al gaan
tingelingeling doet mijn fietsbel (bel)
en de Heer ziet mij altijd wel, tralala!

Leuk he!

Oh, en over dat stemmen: nu niet een gedicht verwachten over 'hatsjoe' als die als winnaar uit de enquetebus gaat rollen!!!
Dat gaat me dus niet lukken!

Geen opmerkingen: