dinsdag 13 oktober 2009

Dinges

Net als ik weder iets doelloos op deze blog wil zetten wordt Roos wakker, timing!

Toch maar even gauw dan.

Sommige woorden zijn de beste uitvinding van de eeuw. Bijvoorbeeld het woord 'dinges'. Marinus is nog in opleiding om te begrijpen wat ik bedoel als ik zeg 'wil je de dinges even meenemen uit de dinges?', of 'je weet wel, dinges..'.
Nu hebben we vrienden (ja, we hebben vrienden!! wouw!) en A. die voelt gewoon heel goed aan als ik het heb over 'dinges dit of dinges dat'. Hij weet precies wat ik bedoel, terwijl zijn vrouw het niet eens zo vaak over 'dinges' heeft.
Ik sta er van versteld! Wat een gemak dat iemand me begrijpt!

Eigenlijk is 'dinges' wel een woord wat mijn hersenen destimuleert om te werken. Ik hoef minder na te denken als ik bij alles heb over 'dinges'. Zou ik daar nu dommer van worden?

1 opmerking:

Marjolein zei

moet je het volgende filmpje een bekijken :)

http://www.youtube.com/watch?v=RudPiPeH1cg