dinsdag 4 november 2008

Dromen

Dromen vind ik best wel leuk, je fantasie gaat z'n vrije loop. Alleen nu Marinus en ik meer toeleven naar het einde van de zwangerschap wordt dromen ineens niet zo leuk meer.
Ik droom over vreemde bevallingen op vreemde plekken (op het dak van de TU Biep in Delft bijvoorbeeld). Ik droom dat ons kindje meteen een gehoorapparaatje inkrijgt, of ik droom dat ik wakker word, m'n buik weer plat is en er een enorm kind uit is gekomen zonder dat ik het door had, bleh, helemaal niet leuk dus.

Ik droom trouwens niet alleen over baby's en bolle buiken. Ik droomde vannacht ook over de kerk. A. was worshipleader, maar heel de kerk was heel rumoerig en zat door de muziek heen te praten. Dat vond de worshipleader niet leuk en die werd heel boos! Nou heb ik die desbetreffende persoon nooit boos gezien en nog nooit boos kunnen voorstellen (gelukkig), maar vreemd dus, dromen zijn maar vreemd!

Geen opmerkingen: