maandag 24 november 2008

Bloggen

Ik moet bloggen.
Nah ja.. eigenlijk is het wel goed om te bloggen, even vertellen hoe het gaat. Ennum, L. zei: je blogt niet zoveel. Wekt de suggestie dat ze/men het wel leest.

Oke, gisteren hebben M. en ik echt voor het eerst echt samen gerelaxed op zondag, heerlijk. het geboortekaartje voor de BB is af! En het was echt heerlijk. Geen ouders/schoonouders, geen andere bezoekjes, lekker thuis met Sloffe en Slipper en buiten mooie witte sneeuw!
We enjoyed our sunday. Ik vond het ook lekker dat ik voorlopig voor het laatst de kinderdienst in de kerk heb gedraaid. Het wordt nu allemaal een beetje vermoeiend. Dus dingen afsluiten voelt nu wel even goed.

Vandaag had ik een relaxte dag (opnieuw). Heerlijk, mijn scriptie is overigens door de eerste lezer goedgekeurd, joepie! Nu nog even de tweede lezer afwachten, hopelijk halverwege december presenteren en dan ben ik afgestudeerd!!
Het gaat er dus nog om spannen of de BB eerst is, of mijn diploma:)
En verder was het vanavond mijn laatste MeidenMall avond (voel je je geroepen om elke maandag van 18.00-19.30 met heel gezellige jonge meiden in Delft te chillen en leuke activiteiten te ondernemen, reageer dan, we need people!!). En zul je net zien, heb ik lekkere snoepies gekocht en me emotioneel voorbereid om een heftig afscheid, zijn er gewoon geen meiden!!! Helemaal none! Dat is voor het eerst in een jaar tijd ofzo! Normaal komen er zo'n 6-10 meiden. Echt vreemd. Maarja.. een uur na opening kwamen S. en H. nog even afscheid nemen. Een van hun was ziek en druk, de ander mag niet alleen komen. Nou.. jammer dus. Voor het afscheid maar wachten op hun kraambezoekje als BB er eenmaal is. Ik had echt een sterk verlangen om voor die meiden te bidden. Heb ik niet echt uitgesproken naar de vrijwilligers die er waren, maar dat ben ik dus wel echt aan het doen. They need it!
Nou, ik ga ff hangen, naar L. d'r avondje!

Geen opmerkingen: