zondag 10 januari 2010

Vers 5

Mensen speculeren wat af, wordt het Henk of Mattheus? Mijn zus (die ene) die zit zo erg te azen op z'n naam dat ze me vrijdag het volgende vroeg: 'joh, Eef, je kan het mij toch wel vertellen, ik houd het echt voor mezelf. Dat is toch leuk? Pleaseee???'
Nou, dat houden we dus echt nog even geheim. Als dat me lukt, want ik spreek hem al aan met z'n naam en soms verspreek ik me bijna in het bijzijn van anderen. Niet doen!!

Marinus z'n collega zit ook aardig te vissen naar z'n naam. Hij gelooft nergens in, heeft de bijbel wel eens gelezen en heeft in elk geval geraden dat onze zoon een bijbelse naam heeft gekregen. Hij is blijkbaar begonnen met het lezen van het nieuwe testament want hij dacht aan Mattheus of Johannes. Op ons ontkennende antwoord vroeg hij afgelopen vrijdag: 'wordt het dan misschien gewoon 'vers 5' of uhh.. 'psalm'?' Lachen!

Uhh.. nee. Wel origineel trouwens. En dat vinden wij opzich wel leuk, een beetje origineel. Maar dat ben je tegenwoordig al gauw niet meer. We zijn nog wel even in beraad over zijn gokjes. Misschien wordt z'n tweede naam wel 'psalm' :)

Geen opmerkingen: