woensdag 20 januari 2010

Ingewikkeld

Ik heb een vriendin, Marjolein. Ik heb nog een vriendin uit de kerk, die heet ook Marjo(-en-dan-)lijn. Die laatste is met een Ben getrouwd. Ik heb ook een neefje dat Ben heet. Echt een schat! Behalve als hij met z'n 6 bijdehante jaren mij 'poepchinees' noemt. Gebrek in de opvoeding zullen we maar zeggen ;-)

Marjolein was gisteren bij mij, errug gezellig! Vooral omdat we samen aan het zwangeren zijn :-) . En nog meer vooral omdat ze gewoon zo gezellig is. Ze maakt op een gegeven moment de opmerking dat ze Roos iets weg vindt hebben van Ben. Grappig.

En echt grappig wordt het als ik 's avonds tegen Marinus zeg: 'joh, Marjolein vindt dat Roos iets weg heeft van Ben.'

Je begrijpt hoe zijn gedachten de verkeerde kant op zijn gehold. 'Welke Marjolei/ijn? En belangrijker, welke Ben?' Ik voel gauw genoeg aan dat hij denkt dat het over de man van Marjolijn gaat. How complicated haha! Dat probleem moeten we gauw de wereld uit helpen.

Dus heb ik maar heel gauw duidelijk gemaakt dat het 'onze Ben' was. Marinus: 'wie is nou weer onze Ben?' en dat het zwangere Marjolein was.
Pfuww.. gelukkig landde het uiteindelijk!

Gedachten doen soms rare dingen. En onduidelijke Eefjes zorgen voor ingewikkelde situaties..

1 opmerking:

Jobove - Reus zei

very good blog, congratulations
regard from Reus Catalonia
thank you