dinsdag 8 september 2009

Feest is langsgeweest

Mijn grote vriend is Feest. Ik houd van Feest. Gezelligheid alom.
Van het weekend was Feest bij ons langsgeweest. Om samen mijn verjaardag te vieren en dan tegelijkertijd maar Marinus z'n verjaardag. Marinus is niet zo dol op Feest. Maar ik wel, dus vieren we ook graag zijn verjaardag. Dat was ruim een half jaar geleden, maar Feest hadden we toen niet gevierd, dus dat hebben we zaterdag maar goed gedaan. En Feest kwam ook vieren dat we in een reusachtige woning wonen. En daar zijn we dankbaar voor, dus was daar Feest.
En omdat Feest niet zomaar foetsie moet zijn, hebben we maandag ook maar een beetje gefeest, want toen waren Marinus en ik twee jaar getrouwd. Maar omdat Roosje nogal ziek was komt Feest vandaag weer langs, want vandaag ga ik lekker koken om het heugelijke huwelijksfeit te vieren. Tjonge, wat een Feest.
Behalve dat Roos ziek is geweest. Gelukkig maar geweest, ze knapt nu weer een beetje op: Feest!

En op zo'n dag als zaterdag besef ik me des te meer dat ons huis echt groot is. Waar we vorig jaar de eerste gasten naar huis moesten sturen als er een nieuwe lading (max. 5) langskwam, konden we zaterdag iedereen hier herbergen. En we hadden de hele buurt ook nog kunnen uitnodigen, dan pas was het huis vol geweest. Echt een verdriedubbeling van onze oude woning. We feel blessed!

Geen opmerkingen: