donderdag 23 september 2010

Jong geleerd..

Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen. Zoenen.
Een echte French Kiss vergt natuurlijk wat oefening. Jonathan blijkt een waar natuurtalent te zijn.

Ik zit lekker met hem op schoot. En tegenwoordig vergt dat mij een hoop inspanning omdat hij zo ontzettend bewegelijk is. He's got the rithm!
Omdat ik zijn gezoen - dan heeft ie waarschijnlijk gewoon dorst en lebbert hij mij af - soms een beetje zat ben pakte ik gisteren een pop waarmee hij kon spelen. Hij kletst wat af. Toch netjes hoor, voor zo'n eerste date. Hij heeft eerst een tijdje met pop gepraat: 'ahhhhhh, iaaa.' (van laag naar hoog) En z'n tong stak hij naar de pop uit. En toen vond de pop het wel welletjes. Hupsakee, het aflebberen begon.

Volgens vriendin M. moet hij toch wat meer oefenen. Maar ik vind dat ie voor z'n leeftijd al aardig de slag te pakken heeft. En heel stiekem hoop ik dat hij het zoenen een tijdje in de ijskast bewaard totdat hij zijn ware tegenkomt. Tjonge, dat ik daar al over na moet denken!

2 opmerkingen:

Robert zei

Heerlijk voor Jonathan dat hij opgevoed wordt in een liefdevolle omgeving. Ouders en een zusje die van hem houden. Jonathan gaat echt een geweldige liefdevolle kerel worden. Een zegen voor zijn aanstaande vrouw. Tja dat je hoopt dat hij daar voorlopig nog even mee wacht kan ik me indenken. Laatst kwam Naomi uit school met de vraag of ze mocht spelen bij een vriendje. Het mocht niet en ik heb een gesprekje gevoerd met dat vriendje en hij blijft nu opvallend ver weg uit de buurt van Naomi.

Marieke zei

Haha oooh Eef, wat kan jij toch heerlijk schrijven!

Liefs,

Marieke