maandag 19 juli 2010

Gratis, maar toch niet helemaal, baal baal baal

Ik kan er zo een liedje over schrijven.

Gaan Marinus en ik vrijdag uit eten. Leuk en nog leuker omdat het gratis is! We hebben ook eens iets gewonnen en dat terwijl we ons van een loting niet eens bewust waren!

Dus op kosten van onze vriendelijke hypotheekadviseur (en tegelijkertijd aankoopmakelaar) hebben we Spaanse delicatessen geprobeerd, lekker bevonden en soms een beetje laten staan.
Marinus aan de wijn, ik aan het stuur.

Maar voor het zover was, zagen we een flinke parkeerboete onder de ruitenwisser zitten. 71 euro!! Dag gratis dineetje voor ons tweetje!

Hopelijk haalt het bezwaarschrift nog wat uit. Jullie horen nog van me!

2 opmerkingen:

Robert zei

Dat is balen zeg. Ik hoop maar dat het eten erg lekker was.

Marjolein zei

NEEEEEEEEE!!!!! ow men, dat is dan zo balen he!

Ben benieuwd naar het vervolgverhaal!