dinsdag 15 maart 2011

Uitgekookte reclameboeren

Hoe zit dat nou?

Ik heb wel eens gehoord dat de reclame die je in banners op je eigen homepages ziet, precies de reclames zouden zijn die bij jou leven passen en die dus voor jou bedoeld zijn. Klinkt een beetje vaag, maar het is echt zo!

Op mijn facebook staan foto's van mijn kindjes. En het valt me net op dat er reclame op mijn facebook staat over de perfecte positiekleding. Gelukkig weet het grote brein achter deze slimme reclame niet dat ik niet zwanger ben. Dat zou er nog eens bij moeten komen. Het brein denkt blijkbaar wel dat ik vergeelde tanden heb, want ik kan nu heel goedkoop mijn tanden laten bleken. Hoe weet het brein dat ik liters thee drink op een dag? Na vandaag zou het brein het kunnen weten, maar voorheen heb ik nooit over de staat van mijn tanden gesproken of getypert.
Ik vraag me af welke reclames er bij studenten of bij halve eeuwers verschijnen.
Ik ga er maar eens op letten hoeveel het brein van mij zou kunnen weten.
Ik heb geen geheimen, dus wat dat betreft maakt het me niet zoveel uit. Ik vind de gedachte dat het brein zoveel mogelijk geld van je afhandig probeert te maken door slim te adverteren best creapy. Het brein zou toch moeten weten dat ik niet afga op advertenties via internet. Het brein zou misschien kunnen weten dat ik dat nog nooit heb gedaan. En toch blijven proberen. Ik blijf standvastig en blog er alleen maar over. Zo.

Geen opmerkingen: