maandag 6 december 2010

Dit vindt ie vast niet leuk

Maar ik wel :) En zijn moeder ook.

Voordat ik hierop terugkom, moet ik mijn Brielle-uitje-beloof-blog nog schrijven. Het kwam erop neer dat we op de wallen zijn geweest - de wallen van Brielle, heel onschuldig hoor, waren alleen maar bronstige schapen te vinden, en wij waren alleen maar kou aan het lijden en op zoek naar de plek waar de watergeuzen de Spanjaarden in de kiem hadden gesmoord - en volgens de ober struisvogeleieren op een bedje van witlof hebben gegeten. Die ober probeerde heel grappig te zijn of was erg in de war aangezien het eitje op het heerlijke bedje van witlof heel klein en schattig was. Gekke ober.
Het was in elk geval een aangenaam miniweekendje weg.

Maar nu over naar dat wat ik grappig vindt. In de volgende blog.

Geen opmerkingen: