dinsdag 28 oktober 2008

Lekker slapen is er niet meer bij

Tjonge, ik mag gewoon niet meer op m'n rechterzij slapen! Het is toch wat dat een baby van zeven maanden (in de buik) al zoveel zeggeschap heeft over hoe ik slaap?!
Beroerde nacht gehad dus, elke keer als ik op m'n rechterzij wilde liggen ging de baby heel hard trappen. Ik kon bijna een been beetpakken; zo hard trapte de baby!!

Lekker slapen is er voorlopig waarschijnlijk niet meer bij..
wel fijn dat de baby laat merken dat ze er is, het is toch ook wel gezellig:)

2 opmerkingen:

Leon zei

He eef wat leuk dat je aan het bloggen bent.
Ik ga je lezen!!

Leon

Marjolein zei

He eefje,

wat fijn dat je kindje nu al zo duidelijk laat merken dat 'ie' iets niet prettig vind! Wordt nog wat :)

Maaruh.. ben ik gek of verklap je nou een beetje dat het een 'ze' wordt?!

Ik weet het allemaal niet meer hoor!

dag meis
kus, majo