maandag 27 oktober 2008

Blog geboren

Verschillende mensen doen aan bloggen. Ik heb het ooit eens geprobeerd, maar ik was geen fanatiekeling. En toch ga ik de uitdaging weer eens aan. Dat heeft enerzijds te maken met de verveling die soms toe slaat in mijn leven en anderszijds met wie ik ben. Ik vertel mensen graag wat mij bezig houdt.

Verveling?? Ja, echt waar. Mensen die ik ken en die fanatiek aan het bloggen zijn, zijn hardwerkende mensen. Ik vraag me in hun geval regelmatig af hoe ze tijd en ruimte vinden om wat te pennen. Ik ben bijna afgestudeerd en bijna met zwangerschapsverlof. Verder werk ik maar tien uur in de week en vul ik de rest van de week met bezoekjes aan mensen, leren naaien met m'n schoonmoeder en andere ongein. Dus ik moet wel tijd en ruimte hebben om te bloggen.
Dus vanaf vandaag, 27 oktober 2008, begin ik met bloggen!

1 opmerking:

Li zei

r u talking about me????