donderdag 11 november 2010

Grap van de dag

Marinus komt uit z'n werkt, ploft op de bank en zegt: 'pas op, dit been doet zeer.'
'Hoe komt dat?' vraag ik.
'Ik heb heelveel gelopen op mijn werk', verklaart Marinus.
Ik trek mijn wenkbrauwen op en zeg: 'joh, dan moet je ook niet hinkelen man, logisch dat je beenpijn hebt.'

Dit soort kleine conversaties worden voor de lezer pas interessant als je net zo'n briljant inbeeldingsvermogen hebt als ik. Maar niemand kan tegen buurvrouw M. op. Ik zeg pas tegen haar: 'ik heb de gordijnen voor Jonathan z'n kamertje genaaid.' Waarop zei antwoord: 'joh, de overbuurman zal wel gek opgekeken hebben.'
Tja.

Ik heb overigens nieuwe bloginspiratie nadat Marinus en ik een miniweekend weg zijn geweest met z'n twee. Dat, in de volgende aflevering!

Geen opmerkingen: