maandag 18 oktober 2010

Feestje vieren

Jonathan werd vrijdag 6 maanden oud. En dat is natuurlijk rede voor een feestje. Daar houden we wel van. Nou, we hebben het vrijdag uitgebreid gevierd. Eerst moesten we enorm haasten 's ochtends om op tijd bij het kinderdagverblijf te zijn. Ik moest werken en ik mocht de kinderen deze eerste echte wendag een aantal uur brengen. Na mijn werk moesten we heel erg opschieten om nog even naar de winkel te gaan. De dag was al bijna voorbij, maar het feest natuurlijk nog lang niet. Ik moest bij thuiskomst de kinderen even zoet houden, koken, tafel dekken, Marinus onder de douche sturen voor de oppas kwam, Jonathan eventjes knuffelen en troosten, hem tijdens het koken borstvoeding geven en ondertussen natuurlijk feest vieren. Hij was immers 6 maanden oud geworden.
Oppas kwam eten, Marinus bracht Roos naar bed, ik gaf de laatste instructies aan de oppas en bracht Jonathan naar bed en vervolgens gingen Marinus en ik er een avondje tussenuit!
't Was me een feestdag zeg!

Geen opmerkingen: